Reparationer

Har du en defekt vare, som du ønsker repareret indenfor reklamations fristen, udfylder du blot formularen herunder med dine personlige oplysninger samt ordrenummer.

Husk venligst at give en god beskrivelse af reklamationen i ‘Bemærkninger’ boksen.

Når vi har modtaget din reklamation via denne formular, vil vi hurtigst muligt vende tilbage til dig på mail.

Bemærk venligst at vi skal have oplyst ordre- eller fakturanummer for at kunne ekspedere en reklamation. Har du ved bestillingen oprettet en konto ved os, så kan du nemt logge ind og finde dine faktura- og ordrenumre ved at logge ind i øverste højre hjørne.

Hvis ikke du kan finde dit ordre- eller fakturanummer, så kan du ringe til os på telefon: 71 72 54 55 eller sende en mail på: info@nirbanasoul.dk – Så skal vi nok hjælpe dig med at finde de relevante oplysninger.

Reklamationer der skyldes almindeligt slid eller misligholdelse kan være undtaget af reklamationsretten. Du kan læse mere om dette emne her: Vedligeholdelse af dine smykker

    Ved og kontakte Nirbana Soul accepterer du også vores persondatapolitik. Vi opbevarer e-mail i op til 2 år. Du kan altid anmode om, at få slettet korrespondancen.

    Herunder returneringsadressen som skal benyttes, når vi har svaret dig på din reklamations-anmodning:
    Nirbana Soul
    Stubbekrogen 3
    4660 Store Heddinge